donderdag 27 september 2007



( klik op de foto’s voor een grotere weergave )

Helaas, dit is onze laatste dag en moeten weer naar huis. Wij maken geen gebruik vd bustransfer maar gaan met de huurauto naar het vliegveld. Zoals ik aan het begin vd deze weblog al vertelde, is het een klein vliegveldje met weinig facilteiten. Een parkeerterrein hebben ze niet dus ik moet de huurauto gewoon ergens in de berm parkeren en de sleutels moet ik afgeven bij het kleine souvenierwinkeltje. Daarna is het wachten tot de enige incheckbalie opengaat en na het afgeven vd koffers en de paspoortcontrole kunnen we nog lekker van de zon genieten op het platform en ik maak nog een paar foto’s van het vliegtuig. Bij het boarden blijkt dat Transavia een kleiner vliegtuig heeft gestuurd dan verwacht zodat de stoelnummers vd laatste rijen niet kloppen, maar na een klein halfuurtje puzzelen vd cabinebemanning kan iederen toch mee. Eenmaal in de lucht bestellen we cappucino, ik neem er een saucijzebroodje bij en Petra een doosje poffertjes, want daar heeft ze zich al een paar dagen op verheugd. Na een voorspoedige vlucht met de HV116 landen we om 15:30 vlgs schematijd op Schiphol en zit ons Griekse avontuur er weer op…

Geen opmerkingen: