maandag 24 september 2007





( klik op de foto's voor een grotere weergave )

Vanmorgen waren Foula en dr dochter al vroeg in de weer om met veel kabaal en gekwetter ( vandaar dat ze zoveel commentaar hebben op www.vakantiereiswijzer.nl ) het complex schoon te spuiten want alles zag geel van het zand. Ondanks de weersvoorspelling die Dimitri gisteravond deed is het toch wel goed weer ondanks de flinke wind die er staat. Ik heb voor vandaag al weer een tochtje uitgestippeld, ik wil proberen of wij via de onverharde weg naar Olympus kunnen rijden. Officieel wordt dit aangeraden om dit met een 4x4 te doen, maar ik ben wat dat betreft niet zo bang uitgevallen en ga proberen de tocht te maken met onze Hyundai Accent. Wij hebben het 4 kilometer geprobeerd maar de weg is toch wel dermate slecht dat wij maar gekeerd zijn, want om 28 kilometer heen- en terug te hotsebotsen is geen pretje. Ook zagen wij al dat verderop dat de 4x4’s allemaal stil stonden in een file omdat er op de weg graafwerkzaamheden waren, wij hadden al gehoord dat je regelmatig een uur moet wachten op deze route. Dan maar doorgereden naar Mesochori om daar e.e.a. te bekijken. Jammer genoeg was het daar zwaar bewolkt ( en 20 graden ) dus kwam er niets van goed belichte foto’s maken. Gelukkig maakten een paar kleine griekse poesjes die lekker heel fotogeniek tegen elkaar aanlagen onze dag weer goed. In de komende dagen ga ik nogmaals een tripje maken naar Mesochori voor wat foto’s , maar dan moet het daar wel zonnig zijn ! Op de terugweg nog 2 kerkjes en een begraafplaats bezocht en hier- en daar toch nog een paar leuke foto’s kunnen maken. Later in de middag weer ons ritueel bij het zwembad, en ons uiteraard verheugen op het heerlijke eten van vanavond…

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Peet en Piet,
Wat een lieve foto's zeg van die katjes ... ik heb hem stiekem gepikt ....maar ik biecht het wel eerlijk op ha ha ha.
Geniet er nog maar even van want het einde is in zicht geloof ik hè.
Nou groetjes
Marion